Social Dinner/share food
3 portionsanretninger, 2 fade varme retter, 2 fade kolde retter, 1 salat og hjemmebagt brød.
Pris: 280 kr./prs.

Tapas
3 pølsevarianter, 3 ostevarianter, 2 specialretter, frugt og grønt, tapanader og pesto, samt 3 slags brød
Pris: 240 kr./prs.

Smørrebrød
Lækkert højbelagt smørrebrød med en moderne tvist, på lækkert nybagt rugbrød, og kun hjemmelavet pålæg. forskellige slags højbelagt smørrebrød med en tvist, på lækkert nybagt rugbrød. Alt pålæg, salater og dressinger er hjemmelavet.
Pris: 180 kr./4 stk. – 220 kr./6 stk. – Eller 60 kr. stk. ved bestilling af mindre antal (eller flere). Traditionelt smørrebrød, se smørrebrødslisten.

Dåbsmenu 2020
Dåbsmenuen består af lækker forret og buffet med fire retter og friskbagt brød. Til kaffen kan der serveres festkage, lavet som opencake, med to slags mousse og opsmurt i citruscreme i ønsket farve.
Pris: 260 kr./prs.

Konfirmationsmenu 2020
Der er fire forskellige konfirmationsmenuer sammensat i samarbejde med konfirmander.
Pris: 170 – 220 kr./prs.Se menukortet

Festkager – Pris
Alle festkager kan bestilles som open cakes, med fondant eller marcipan. Valgfri smag.
Pris: 45 kr./prs.


Personale – Priser
Kok / koordinator – 250 kr./timen
Køkkenmedhjælper – 150 kr./timen

Da vi forbereder det sidste og anretter On Location, skal der beregnes 1 – 2 timer før arrangementet starter, afhængig af menuvalg, og 1 time efter så vi kan rydde op efter os. Ved mange kuverter kan ekstra timer være nødvendige.

Bryllupskoordinator – Eventkoordinator
450 kr./timen – Pakke med enkelttimer til råd, vejledning og planlægning
25.000 kr./ Samlet bryllupspakke op til 50 timer incl. transport
12.000 kr./ Samlet eventpakke incl. transport – Firmafest, fødselsdage mv.

Transport – Priser
Postnr. Ringsted, Køge, Næstved og Faxe – 100 kr.
Uden for disse postnr. beregnes pr. kilometer, samt betaling af evt. bro.

Betaling
Når vi har aftalt menu, koordinator og/eller udlejning, fremsendes faktura på 50% af den samlede pris. Restbeløbet skal betales senest 30 dage før arrangementet afholdes.

Modtager vi ikke restbeløbet rettidigt, betragtes bestillingen som annulleret, og det indbetalte returneres ikke.  

Ved afbestilling indtil 2 måneder før arrangementet afholdes returneres 25% af de obligatoriske 50% som betales ved bestilling, samt evt. indbetalt restbeløb.

Personale betales på dagen. Der faktureres for det faktiske timetal, personalet er til stede.

ALLE PRISER ER INCL. MOMS